utorak, 26. svibnja 2015.

15-godišnja djevojka tvrdi da joj je Bakir Izetbegović otac

15-godišnja djevojka danas je podnijela tužbu Kantonalnom Sudu u Sarajevu tvrdeći da joj je predsjednik SDA Bakir Izetbegović biološki otac, saznaje portal Sarajevo365.com.
Amela Čampara tvrdi da je njena majka Vildana Čampara imala aferu sa Bakirom Izetbegovićem u periodu između 1998. i 2001. godine. Kaže da je rođena u vrijeme kada oni nisu bili u vezi te zahtjeva da gospodin Bakir uradi DNK test kako bi potvrdila svoju priču.
“Znam da je Bakir Izetbegović moj otac” kaže ova mlada djevojka, “Imam mnogo fotografija njega i moje majke zajedno i znam da su bili zaljubljeni. Čak mi je ostavljao i poklone za Bajram i rođendan kad sam bila dijete, prije nego što je ostavio moju majku. Provela sam godine šaljući mu pisma i pozivajući ga preko telefona nadajući se da će se vratiti u moj život. U početku je odgovorio na par pisama i jedan telefonski poziv ali nakon toga se više nikako nije javljao. Samo želim da preuzme odgovornost i brine o meni, to je sve.” kaže Amela za portal Sarajevo365.com.
Sudija Julija Hajrić-Vukomanović sa Kantonalnog Suda u Sarajevu tvrdi da Amela ima dovoljno dokaza koji bi išli u njenu korist.
Gospodin Izetbegović je demantovao sve tvrdnje ove djevojke navodeći da se radi o pokušaju otimanja naslijedstva od sinova njegove sestre.
“Njena majka jeste bila moja sekretarica ali je bila kućni prijatelj i samnom i sa mojom današnjom suprugom. Radio sam sa njenom majkom Vildanom Čamparom nekoliko godina i vidio njenu kćerku Amelu ali nismo imali seksualne odnose i ja nisam otac Amele Čampare. Sve ovo je izmišljotina Saveza Za Bolju Budućnost koji želi da spriječi sinove moje sestre da preuzmu naslijedstvo nad strankom i državom.” kategoričan je Izetbegović.

Nema komentara:

Objavi komentar