utorak, 26. svibnja 2015.

Šemsudin Mehmedović je pobjednik bez obzira na rezultat

ŠEMSUDIN MEHMEDOVIĆ JE POBJEDNIK BEZ OBZIRA NA REZULTAT
Sutra je veliki dan za sve građane Bosne i Hercegovine iako su nas učili da nas se to ne tiče. Na 6. Kongresu Stranke demokratske akcije kao najveće bošnjačke partije, bira se njen predsjednik! Da nije kandidature Šemsudina Mehmedovića za predsjednika, možda bi mogao i da bude i ovo sasvim običan dan, ali njegova kandidatura je prije svega hrabar čin pojedinca koji ima snage da kaže da je dosta ponavljanja istorije i da je vrijeme da se krene u velike promjene i čišćenje unutar same stranke.

Ovom prilikom, želim da pozovem svih 783 člana koji će sutra birat novog predsjednika da dobro razmisle i analiziraju svoje nijete, prioritete,prošlost i budućnost koju ostavljaju svojoj (mojoj) djeci !
Znam da se vrše veliki pristisci sa raznih strana na svakog od vas pojedinačno i kolektivno i svjedočila sam nekim od tih pritisaka !!! U ovoj zemlji se sve zna i ništa ne može sakriti !!!
Proći će vrijeme vladavine, fotelja i funkcija ali istina i djela ostaju zapisana i samo ona će sa svakim od nas poći u kabur, a svi ostali će nas napustiti i veoma brzo zaboraviti.
Zbog toga, dragi moji, braćo i sestre po najčvršćoj vezi, podsjećam vas na Allaha i strah od njega. Pozivam vas da budete pravedni i iskreni i da postupite onako kako vam vaše srce kaže, jer će vas Allah pitat na Sudnjem danu zašto ste postupili onako kako ste postupili, iako On zna odgovor, bojte se da ne budete među onima koji će se uzaludno pravdat: ”bojao sam se ljudi “ jer musliman je dužan da svjedoči istinu pa makar i na svoju štetu, a vaše tajno glasanje vam olakšava da svjedočite kako srce, a ne “nadređeni” kaže !!!
Molim vas kao vaša sestra muslimanka koja je prošla puno toga kroz život u borbama za ljudska prava moje porodice i još stotine drugih muslimanskih porodica,da se sjetite sadržaja pisama podrška i izražavanja razočarenja zbog nemoći u kojoj ste se tada nalazili !!! Sada imate priliku da to promjenite!
Uzimam Allaha za svjedoka da Šemsudin Mehmedović nema ništa sa ovim mojim obraćanjem vama i nisam mu ništa dužna niti imam neki interes kod njega,pa da to bude razlog zašto vam ovo pišem !!!
U poziciji sam da mogu da svjedočim o onome što znam ,a da vas podsjetim na Allaha i na ono što i vi znate. Želim da vas podsjetim na dane u kojima ste zajedno sa mnom plakali zbog vaše nemoći i “zavezanih ruku” uprkos želji da pomognete mazlume Bosne i Hercegovine koji su jedan po jedan, opisivani kao “prijetnja sigurnosti“ zemlje za koju su krv prolijevali. Ne pričamo o prošlosti već i trenutnom stanju!
Nije ovo dan u kome se kukavičluk može nazvat hrabrošću ,pa vas molim da budete hrabri, dostojanstveni, odlučni da pravite promjene i budete istinski zaštitnici građana Bosne i Hercegovine, a prije svega onih koji su vas doveli u poziciju da o nama odlučujete i odgovarate za naše sudbine.
Želim da vas podsjetim na velike, teške tenutke kroz koje su prolazili ili prolaze naši sugrađani i da se sjetite da je jedan među vama uvijek ustrajavao u borbi za prava slabih. Mogli ste se i vi naći na mjestima na kojima vam je trabala podrška i zaštita, ali biste je dobili samo sa adresa onog pojedinca koji je uvijek bio odvažan i nikada nije kalkulisao između zadovoljstva “nadređenih” i zadovoljstva ugroženog bez obzira na vlastite posljedice!!!
Podsjećam vas na činjenicu da Bosnu i Hercegovinu ne čini samo Sarajevo i da se mora desit velika promjena ukoliko želimo opstat na ovom tlu kao zajednica, a ne dinastije na račun rodbinskih veza skrojene !!!
Želim da se večeras prisjetite svih važnih pitanja za lični interes Bošnjaka koja ste pokretali,a koja se nikada nisu našli na tačkama dnevnog reda jer nekom nisu bila interesantna.
Želim da vas upozorim na ono što i sami znate ,a to je da će sve teža pitanja tek da dolaze ,a najteža od njih će biti pred vama u veoma kratkom periodu za koja će vas pitat Allah šta ste po njima poduzeli .
Nakon sutrašnjeg dana nećete se moći pravdati da ste nemoćni jer imate dovoljno iskustva i znate procjenit kako i na koji način će se prema njima odnosit i prije nego dođu na dnevni red.
Narod vas je izabrao.Allah vas je iskušao velikim emanetom ,a ja vas podsjećam da ćete biti odgovorni za njega i da nećete imati nikakvo opravdanje ako svoju obavezu prema nama ne ispunite !!!
Do sada ste zloupotrebljavali našu prinudu da biramo manje zlo ,a sada imate šansu da to mijenjate pa vas molim da to i učinite.
Moj favorit je Šemsudin Mehmedović jer, pored toga što je griješnik kao i svi mi ,on je za razliku od drugih onaj koji se za svoje eventualne grijehe kaje i vraća Gospodaru,što je vidljivo na njegovom licu i u njegovim postupcima ,a što je osobina samo velikih ljudi ,onih koji kod Allaha puno vrijede ,pa je to razlog da kod mene imaju posebno mjesto.
Od 2001.godine traje moja borba za ljudska prava građana BiH ,a posebno Bošnjaka (ne zbog toga što želim nego zato što se naša najviše krše),i nikad još nisam došla u situaciju da se Šemsi obratim, a da me odbije ili nekog drugog (ne zato što sam rodom iz Tešnja već zato što ima osjećanja ,puno je Tešnjaka kojima sam se ja obraćala ali koji su se oglušili na moje molbe).
Ukoliko bi mu se bilo ko od vas obratio za pomoć,budite iskreni sami prema sebi,znate da bi vam pomogao dok do nekog drugog možda ne biste mogli ni doći !!!Nemojte da se kajete ako sami sebe dovedete u tu poziciju.
Kada se radi o opštem interesu za muslimane kao što je bio pokušaj zabrane niqaba,mnogi od vas niste smjeli da dođete na sjednicu parlamenta ili ste bježali od mene ,pa mi se bilo jednostavnije obratit Niki Lozančiću nego nekom od vas ,dok je Šemso bio odvažan u svojim stavovima i nije ostavio nimalo prostora za dvosmislene izjave!Ista je situacija i sa svim drugim pitanjima od opšteg značaja za ovaj narod.Sjetite se večeras svih tih tačaka da vas ja ne podsjećam ,a prozvat ću vas na Sudnjem danu ako svjesno iznevjerite moje povjerenje ,jer ako ste zaboravili,evo na vrijeme sam vas podsjetila.
Uzmite pouku iz spletki koje su se dešavale oko Šemse,mali broj vas je stao u njegovu odbranu iako ste dobro znali da je čist od svega što mu se pripisuje ali je on izašao iz svake kao pobjednik koga je Allah pomogao ,a onaj koga Allah pomaže zadužuje svakog od nas da stanemo na Allahovu stranu !!!
Znajte ,Šemsudin Mehmedović će iz ovoga svega izaći kao pobjednik bez obzira na rezultate jer je imao hrabrosti da se pouzda u Allaha i javno iskaže sve ono što vi šapućete tajno ali ne smijete da posvjedočite javno.
Obzirom da je ovo glasanje tajno,ja vas pozivam posljednji put ,u ime Allaha da birate po savjesti i po onome što vam srce kaže ,a ne prema instrukcijama koje ste danas dobili !!!
Molim Uzvišenog Allaha da ovo pismo bude svjedočanstvo za nas ,a ne protiv nas na Sudnjem danu kada će svima biti po pravdi presuđeno !!!
Vaša sestra po najčvršćoj vezi,

Nema komentara:

Objavi komentar